sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Kämppiksiä

Asuin jossain kokolattiamattojen unelmamaassa. T oli mun kämppiksenä ja sillä oli kouluikäinen poika. Ärsytti, kun joku kävi tahallaan sotkemassa "mun puolen" tavaroita. T oli jälleen koko ajan hukassa. Asuimme aika korkealla, joten sinne piti matkata hissillä, jonka lattia oli vino. Ovien avauduttua oikeassa kerroksessa piti ihan tosissaan kaiteita pitkin kiivetä ulos siitä.

------

Makoilin korkealla teatterin lavalla, jonne ihmiset eivät tarkoituksella nähneet. Taustalla pyöri joku elokuva. Sitten yleisöä alettiin aktivoimaan ja hipsin paikalta vähin äänin. Rapussa pussailin hetken palefacen kanssa. Olimme taas ulkomailla ja T ajoi autoa pitkin keskikoroketta ja yritin vihjailla sille, että mua vähän niinku pelotti. Kadunvarren taloissa oli luodinreikiä.

Kohta T yrittää etsiä häihin sopivaa laukkua, mutta ei osaa, joten P ohjeistaa häntä kokeilemaan aina yhtä kokoa isompaa laukkua, kunnes tulee liian ison oloinen vastaan ja siitä pitäisi sitten ottaa edellinen koko.

VM vastasi mulle aikaiseen synttärikutsuun, jota en muistanut edes lähettäneeni ja mua alkoi ahdistaa.

------

Olin Evolla, jonka päärakennus oli sekoitus vanhaa ja uutta. Oppilaita oli tosi paljon paikalla ja niitä pyöri joka puolella. Etsin T:aa, joka oli vaihteeksi hukassa. Kävin kuitenkin uimassa, oppilaat olivat rakentaneet Keskimmäiselle vievän seikkailuradan, joka päättyi järveen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti